Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Filmy, książki, pasja, inspiracje...Życie

Soyer le bienvenu!

  Ktoś kiedyś powiedział, że życie jest se­rią początków, nie łańcuchem za­kończeń - dla­tego jest ta­kie piękne. Założenie bloga jest dla mnie początkiem jakiejś przygody, która mam nadzieję, będzie dobra. O czym w ogóle będę pisać ? Jak w temacie. O moich pasjach, jakimi są książki, filmy, muzyka, moda. Kiedyś miałam bloga. Dlaczego znowu go założyłam ? Bo polubiłam to.  Niech będzie to miejsce dla moich myśli. 

   

 

         "Wiem, że nie wiesz ile życie jest naprawdę warte"

 

 


 



 

tumblr_m4s2jizLDG1r47gkpo1_500_large.jpg
Inspiracje ♥

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie ;) zapraszamm .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz;)
    Widzę, że mamy podobne zainteresowania;D
    Jakie czytasz książki?

    http://tegoomnieniewiesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę :)
    Drugie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja natomiast uwielbiam thrillery psychologiczne i kryminały:)
    Zagadki, zabójstwa...Trochę to straszne, ale przy takich książkach jestem w stanie siedzieć dzień i noc:)
    Dobrze, że jeszcze nie zwariowałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o zagadki to bardzo polubiłam Sherlock'a Holmes'a, zabieram się do oglądnięcia filmu. Podobno bardzo ciekawy :) A pro po filmów. Jakie lubisz?

      Usuń
  5. Życzę powodzenia i zapraszam do siebie :) chętnie będę do ceibie zaglądać bo zainteresowania mamy podobne ;)

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń