Obserwatorzy

środa, 5 września 2012

I need more books

Witajcie!
 Eric Emmanuel Shmitt kiedyś powiedział : "Codzien­nie pat­rz na świat, jak­byś oglądał go po raz pierwszy." Czasem to trudne. Dni powoli stają się melancholijne, pochłania nas nauka, wszystko to sprawia że życie jest bezbarwne. To dopiero drugi dzień szkoły a już muszę  wziąć się za naukę. Cieszę się, że dni jeszcze są ciepłe. Można wyjść na rower albo rolki. Ostatnio sobie obiecałam poprawić kondycję. Codziennie biegam. Zaczęłam jeździć na rolkach. Byłam w mieście na rowerze z Asią. I przywróciła się moja wiara w ludzi. Przed księgarnią kobieta zgubiła dziesięć złotych, a pani która za nią szła podniosła i oddała. Niby tylko 10 zł. Liczy się gest. Wczoraj byłyśmy z Pyśką na piekarni. Wieczorem zawsze są pyszne pączki i oponki. Ale takie jedzenie, to tylko odstawić :) 
Miłej nocy!
 
 
Donut ♥♥♥
My breakfast



27 komentarzy:

  1. Jestem przez Ciebie głodna :P. Też już od samego początku mam dużo nauki :-(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba wykorzystać te ciepłe dni w 100% bo nie długo nasze rowery znowu zostaną zamknięte na kilka dobrych miesięcy :<

    Donut od Franka :D
    Śliczne zdjęcie i uwielbiam Audrey na twojej ścianie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję samodyscypliny (zwłaszcza w bieganiu) :)I powodzenia... w cieszeniu się światem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że moja samodyscyplina będzie trwała długo a nie tylko przez tydzień :)
      Dziękuję pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja miałam zamiar skakać jeszcze na skakance, ale od kilku dni leży w kącie;)Chodzę wieczorem na godzinny spacer z psem.

    A ja dzisiaj nie jadłam śniadanka;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę się wziąć za siebie, obiecywałam sobie to na początku wakacji. a co do nauki. to ja na razie mam jeszcze luzy, przez pierwsze 2 tygodnie, niby :D
    + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie faktycznie rzadko się spotyka, żeby ktoś oddał komuś jego zgubę, szczególnie pieniądze :) mi też właśnie dużo już pozadawali, ale wiem, że ten rok będzie ciężki :c

    OdpowiedzUsuń
  7. mało jest takich ludzi, na miejscu tej pani postąpiłabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio z przyjaciółką oddałyśmy sprzedawcy 10 zł, bo wydał nam za dużo. ;) Myślę, że jest to jednak naturalny odruch u wielu osób.
    Ładne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. <333

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, masz śliczny nagłówek :)
    zapraszam do obserwowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia *_*
    +jeśli chcesz wbij do mnie ; )
    http://zozoleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :)
    Może zaobserwujemy siebie nawzajem ? :) Zapraszam do siebie -> codziennie-karina.blogspot.com , jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie śniadania bardzo kuszące:)
    zapraszam do siebie:)
    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jazda na rowerze to jest to! uwielbiam rower, choć nie ukrywam, że zawsze boli mnie tyłek od siodełka :D
    + również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. śietne zdięcia i super blog zapraszam do mnie http://kolorowecukiekikocham.blogspot.com/ + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się twoje zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalny blog ,godny uwagi+obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. mm, narobiłaś mi ochoty na kanapki ! : <
    i na pączki ! nie dobrze ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. Są takie piękne pogodne dni.A ja zamiast je wykorzystywać siedzę w domu przy nauce.
    Pięknie piszesz aż chce się czytać.Obserwuję, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia . Uwielbiam jak piszesz . ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mhm, musiało być pyszne, ale też odstawiam takie smakołyki na razie :3 + obserwuję, bardzo mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń