Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Nowhere Boy

Ida Scott Taylor napisał:
Nie patrz wielce w przeszłość, która przeminęła. Nie zawracaj sobie głowy przyszłością, która nie nadeszła. Żyj teraźniejszością i spraw, żeby była warta wspomnień. Czasem obserwując ludzi, spieszących się ciągle gdzieś, wydaje mi się że droga przez którą idą, kończy się w głębokiej otchłani nicości. Podporządkowując się normom, których nie uważamy za słuszne, płyniemy z prądem a tylko śmieci płyną z prądem. Przerażeni zdaniem wielkich ludzi, ciągle narzekających na życie, marnując chwilę,  stajemy się żałosnymi konformistami. On mówi źle wyglądasz, przebierasz się, Ona mówi źle myślisz, zmieniasz poglądy. Zatracamy się dla społeczeństwa w którym żyjemy. Inni powiedzą ci, kim jesteś? Czy sam się określisz? Nawet nie zauważamy, kiedy gubimy się w potwornej bredni. Stając przed trudnymi wyborami, myślałeś kiedyś ile zależy od jednej decyzji ? Zastanawiałeś się kiedyś, ile znaczysz dla kogoś innego ? Czasem, patrząc na jakieś wakacyjne zdjęcie, zauważasz osoby nieznajome. Ciekawe, dla ilu osób jestem nieznajomą, uchwyconą na wakacyjnym zdjęciu. Ciekawe dla ilu osób coś znaczę, nic o tym nie wiedząc. W życiu każdego człowieka są takie momenty, w których zadajemy sobie pytanie. Bardzo ważne. " Co byś zrobił gdyby miało nie być jutra?" Ja, pojechałabym nad morze. Wasze odpowiedzi piszcie w komentarzach :)
Tea and Toast ♥
 Cudowny film, cudowna historia, cudowna muzyka, cudowny chłopak, cudowny aktor, cudowny piątek.♥
Polecam film " John Lennon Chłopak znikąd"
Miłej nocy.

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego aktora! Oglądałam tylko kawałek filmu kiedyś o 2 w nocy, ale zasnęłam, a leciał w tv :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby miało nie być jutra? Zrobiłabym wszystko, czego nie zrobię teraz, bo jestem tchórzem.
    Cudowny piątek w cudownym towarzystwie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam napisać jakiś kreatywny komentarz, ale chyba nie uda mi się to, ponieważ bardzo mnie boli dzisiaj głowa i teraz czekam na powolne działanie tabletki. :c tak więc... na pytanie co bym zrobiła gdyby miało nie być jutra. nasuwa mi się piosenka pezeta, właśnie o tym tytule - gdyby miało nie być jutra - ja chyba bym wszystkim powiedziała co o nich faktycznie myślę i jakie mam do nich uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ... Ja bym poszła pocałować się ostatni raz z ukochaną osobą i przeprosiła wszystkich, których przynajmniej w najmniejszym stopniu powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie umiem odpowiedzięc na to pytanie, bo kompletnie nie wiem co bym zrobula ;o. bardzo ładne zdjęcie:):D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz:)
    Oczywiśćie obserwuje:*
    http://lemonik756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne fotki :) Zaobserwujesz ? Dopiero zaczynam: http://mypassionmylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, fajne zdjęcia :)
    zajrzyj do mnnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie usiadłabym w jakimś kącie, zawinięta w koc z herbatą. Najlepiej żeby pokój był 7-kątny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog ;)

    zapraszam do siebie,moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się Twój blog!
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby jutra miało nie być to postanowiłabym spełnić swoje najważniejsze marzenia . Powiedzieć wszystkim osobą , które okłamałam szczerą prawdę i powiedzieć tej jednej osobie co tak naprawdę do niej czuję .

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez Ciebie zjadłam dziś tosta z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog ! :D zrobiłaś mi ochotę na tosty ! :P
    obserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny film . Zdjęcia również sympatyczne !
    Pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili ! ; )http://true-story255.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohohohohoh , ktoś poleca jakiś film na jutrzejszy wieczorek(:

    POZDRAWIAM , oraz obserwuję twojego Bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyznałabym mu miłość. ;c
    Świetny blog! :) Obserwuję + zapraszam do mnie;
    http://my-inmos-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! A film jednym słowem piękny ..
    Obserwuję i zapraszam do nas w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zostałaś nominowana do
    Liebster Award
    więcej szczegółów na
    http://believesneverdie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna notka! A tost z serduszkiem bardzo apetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdyby jutra miało nie być przeszłabym całe miasto śpiewając (jeszcze nie wiem co) . Dziwne trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Great blog!
    I'm here for the first time, and it's great!
    Well done and good luck!

    Have a good day; *
    Kisses.

    Wanna follow each other?
    http://gear-for-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. gdyby miało nie być jutra wsiadłabym do pociągu zabrała mojego chłopaka i pojechałabym z nim nad morze <3 i zrobiłabym masę szalonych rzeczy . :D
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdyby miało nie być jutra, powiedziałabym wszystko czego teraz się boję/wstydzę niektórym ludziom, wydałabym prawie wszystkie pieniądze i pojechała z nimi na jakieś odludzie/piękną wyspę a przed tym zadzwoniłabym do telewizji żeby ogłosić komunikat, że życie jest piękne!
    Tak naprawdę nie wiem, co bym zrobiła. Mam tyle marzeń, których naprawdę nie mogę spełnić, że szok. Jedna druga jest spowodowana moim tchórzostwem, pozostałych nie mogę spełnić z niekorzystnych warunków, a więc to nie zależy ode mnie. Ech.

    OdpowiedzUsuń